Ugrás a fő tartalomra

Észak Korea támad




Sziasztok!


Nem fedném fel a kilétem. Mivel nem tudom történetemmel hová fordulhatok ezért gondoltam, hogy létrehozom ezt a blogot és leírom tapasztalataimat bízva abban, hogy a megfelelő ember rátalál és a megfelelő helyre eljuttatja. Fordulhatnék persze a sajtóhoz is, de azok sokat kérdeznek, bizonyítékot és bizonyosságot szeretnének aminek csak egy szenzációhajhász cikk lesz a vége és ez által mások is bajba kerülhetnek!

Egy nemzetközi segélyszervezetnél dolgozom. nevet nem írok mert nem sokat engednek be Észak Koreába- és a szervezettől is csak alig néhányunknak van engedélye, hogy az országban tevékenykedjünk. Jól beszélem a koreai és a kínai nyelvet is és jók voltak a referenciáim. Ezért tudtam bekerülni ebbe a programba. Az elmúlt két évben ötször jártam Észak Koreába legutóbb most novemberben tértem haza és úgy néz ki, hogy egy jó darabig nem vállalok a világ azon részén munkát.
Blogom apropója néhány információ morzsa amikhez legutóbbi tartózkodásom alkalmával véletlenül jutottam hozzá.
Még októberben az ország északi részén segítettünk néhány idős embernek a téli tűzifa felaprításában.
Egy hetven körüli vak bácsival elegyedtem beszélgetésbe (a kirendelt felügyelőnk nem tudni, hogy miért nem volt ott) Én jól beszélek koreaiul, a bácsi meg vak volt. nem tudta, hogy kik vagyunk csak annyit, hogy a párt rendelt ki minket. Megkérdeztem mi lesz vele a télen? Vannak e fiatalabb rokonai akik rá tudnak nézni. Elmondta, hogy két fia van. Az egyik 25 a másik 28. Mind a ketten a sorkatonai szolgálatukat teljesítik és már két éve egy külföldi katonai küldetésen vesznek részt.
csodálkoztam ezen? Ugyan melyik országról lehet szó ahol ilyen hosszú ideig észak koreai katonák állomásoznak. Gondoltam talán Oroszország vagy Kína! De miféle küldetés lehet az ami két évig tart- főleg egyszerű sorkatonáknak. (Azt tudni kell, hogy itt tíz év a sorkatonai szolgálat ami még a nőkre is kiterjed!) Talán lehet már hivatásosak és egy katonai akadémián tanulnak?
nem foglalkoztam az esettel tovább- én nem voltam katona és nem is értek az ilyesmikhez.
Két hétre rá szintén az északi országrészben egy másik városban tevékenykedtünk. (direkt nem írom le, hogy hol és mit csináltunk mert beazonosíthatóak lennénk ez által)
A helyi párttitkár kísért el bennünket. Nagyon megörült nekem mikor megtudta, hogy magyar vagyok. Pár mondatot még beszélni is tudott, hisz anno Budapesten volt diplomata úgy harminc éve.
Büszke volt rá, hogy hazánkkal máig megmaradt a baráti kapcsolat. Nem értettem. Rákérdeztem ezt hogy érti, hisz már mi is NÁTÓ és EU tagok vagyunk és már nincs is Budapesten Észak koreai követség . Elmondtam, hogy ép most települ át hozzánk több ezer amerikai katona -persze hozzá tettem, hogy ennek mi abszolút nem örülünk.
A pártitkár beszámolt arról, hogy hazánkból három havonta érkezik diplomáciai küldöttség Phenjanba. Vannak köztük üzlet emberek és magas rangú politikusok- de név szerint senkit sem említett- nyilván erről se lett volna szabad neki beszélni. Azt azonban megemlítette, hogy hamarosan Oroszországban és Kínában olyan politikai fordulatok lesznek amik számukra kedvezőek lesznek.
Többet a témáról nem beszéltünk!
A városban ahol tevékenykedtünk én még két idősebb emberrel tudtam beszélgetni akik szintén arról számoltak be, hogy gyerekeik egy külföldi katonai küldetésen vannak.

Mikor egy jó hónapja haza jöttem gondoltam ellátogatok Budapesten az Ázsia Centerbe. Már többször is hallottam a helyről, de vidékiként számomra nehezen elérhető.
Mivel jól beszélem  a kínait ezért ahol csak lehetett az eladókkal kínaiul beszéltem. Így jobban meg is tudtam magam velük értetni. Ami furcsa volt számomra, hogy sok koreai akcentussal beszélővel is találkoztam. Volt aki koreai szavakat is használt! Kicsit furcsa volt számomra.
Találkoztam vietnami eladóval is aki vietnamiul beszélt. Egy koreai miért beszél kínaiul? Nem hinném, hogy dél koreaiak lennének. Ugyan miért jönnének ide éhbérért kínai bóvlit árulni? Azt se hiszem, hogy Észak-Kínában  élő koreaiak lennének- mert ők is a saját nyelvüket használják oda haza és számukra ott jobb feltételek vannak mint itt nálunk.

Lehet paranoiás vagyok, de összeraktam a fejembe azt amiről Észak Koreában hallottam és amit az Ázsia centerben tapasztaltam. Az is nyílt titok, hogy itt az EU országokban is dolgoznak -feketén- észak koreai vendég munkások. A családjuk oda haza ott van "túsznak"így nem szöknek meg és persze ott van az egész életen át tartó ideológiai nevelés is.
Elképzelhető, hogy egy csapat észak koreai katona rejtőzik hazánkban és csak a megfelelő parancsra várnak???

Én leírtam amit tapasztaltam- döntsön mindenki belátása szerint. Én szóltam!







Megjegyzések

  1. Kedves Ismeretlen!

    Nem is tudod, hogy mennyire közel jársz az igazsághoz!

    https://hvg.hu/kkv/20160526_Eszak_Korea_kenyszermunka_Kim_Dzsong_Un_EU_VICE_Correctiv

    https://24.hu/kulfold/2018/04/16/eszak-koreai-rabszolgak-dolgoznak-a-lengyeleknek/

    https://24.hu/kulfold/2016/07/06/rabszolgakat-dolgoztat-europaban-eszak-korea/

    Lengyel származású vagyok- rokonaim többsége Lengyelországban él és ebből két éve iszonyat botrány volt. Jórészt földeken- tanyákon dolgoztatták ezeket az embereket vagy erdőgazdaságokban- ahol nem voltak szem előtt.
    Odakinn jelentek meg olyan cikkek is, hogy eldugott helyeken kiképzőbázisokat találtak ahol ázsiaiak voltak. Sajnos ezeket a cikkeket sehol nem találom. Ma már nyílt titok, hogy a felnyírt hajú dagadt jól átb@szta az amerikaiakat és tovább fejleszti a rakétáit meg a nukleáris fegyvereket.
    Egyébkét lengyel diplomaták is jártak ki, de a botrány után ezek a látogatások abba maradtak. Csak néhány blogger foglalkozott a témával de már ezek az írások sem lelhetőek fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://24.hu/kulfold/2019/02/21/menekult-magyar-kormany-venezuela/

      Ezek se a földi paradicsomból jönnek. És ott vannak még a letelepedési kötvényesek is!
      És még egy kis adalék:

      https://blog.hu/user/1435160/tab/activity

      Vajon Orbán célja mi lehet ezekkel az emberekkel?

      Lefogadom hamarosan a Szent Koronát is a fejére húzza és ezek az emberek adják majd az új "díszőrseget"

      Törlés
  2. Kicsit lassan terjed ez a hír, ha a pletykafészek barátaim is csak most osztogatják a facebookon!
    Kínai szakon végeztem és pár éve tettem egy tanulmányutat ahol a különböző nyelvjárásokat tanulmányoztam.
    Már nekem is feltűnt, hogy az Ázsia centerben valami furcsa dialektust beszélnek a kínaiak- mármint azok akik kínainak vallják magukat.
    Az is nyílt titok, hogy nagyon kínai temetésekről nem lehet hallani és a temetőkben se sok a kínai fejfa!
    Szerintem konzulálok erről az egyik koreai szakos tanárommal és együtt kilátogatunk az Ázsia centerbe.
    Azon túl, hogy ezt tovább osztom nem tudok sokat tenni. Biztos, hogy a hivatalos szervek is tudnak már róla, csak nem szeretnének pánikot. Elég nekik a nemlétező migráns válság, vagy ezzel is van valami céljuk. Orbántól minden kitelik.

    VálaszTörlés
  3. Nyilván letelepedési kötvénnyel érkeztek Kínán keresztül! Máig nem tudni hányan vannak, honnan jöttek és milyen céllal, csak annyit, hogy kurva sok pénzük van. A magyar hadsereg és rendőrség egy rakás sz@r, az EU és a NATO meg lassan elfordul tőlünk. Ha itt kitör Orbán ellen egy forradalom akkor nem lesz ki leverje. Lehet ezek képezik majd az új hadseregét. Ahogy Putyinnak és Kínának lefeküdt úgy a kis gömböccel is lehet kapcsolata.
    Pénzt loptak eleget egy ilyen projekthez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez egy stratégia része! Ha kitörne a háború akkor az a pár ezer ide telepített alvó ügynök komoly felfordulást tud csinálni itt a hátországban.
      Nyílt titok, hogy Észak- Korea a világ több pontján tart fenn vállalkozásokat amik pénzmosással foglalkoznak, de az is tény, hogy az ország kábítószerben is utazik!
      Arról is hallottam, nem csak a pénz miatt ömlik Európába a kábítószer, hanem azért is, hogy a hadra fogható fiatalság egy részét így tegyék munkára és szolgálatra alkalmatlanná- ebben is van logika.

      Törlés
    2. Állítólag közel 10 ezer letelepedési kötvényes él nálunk és közel kétezer olyan magyar fog hazatérni heteken belül akik az Iszlám Állam oldalán harcoltak, a venezuelaiakról már nem is beszélve- akikről ugye tudjuk, hogy egy kábítószer paradicsomból jönnek!
      Valamiért ez nem kampány téma, pedig nagyobb veszélyt jelentenek az országra mint a tenger felől érkező afrikai menekültek. Vajon foglalkozik ezzel valaki???

      Törlés
    3. Ezzel senki nem foglalkozik, mert ezek az emberek már itt vannak és nem lehet őket kiszűrni- sok pénzük is van ez nem lenne jó kampányfogás. Majd szépen kirobbantják a felkelést, mi meg kapjuk a behívót- a hadkötelezettség korhatárát tavaly kitolták ötven évre és kiterjesztették a nőkre is!
      Az is lehet, hogy Orbán ezekről mind tud-kiegyezte velük/lefizette őket - és egy ellenzéki felkelést majd ők fognak leverni. Az is lehet ezek az emberek készítik elő az EU-ból és NATO-ból való kilépésünket Putyin nagy örömére!

      Törlés

Megjegyzés küldése